#GfK Hungária


GfK: egyre rövidebbek a bolti akciók
 

GfK: egyre rövidebbek a bolti akciók

A tavalyi átlagosan 17 napról, 2009-ben 15 napra csökkent a boltok akciós újságjaiban meghirdetett akciók hossza, kereskedelmi csatornák szerinti bontásban pedig még nagyobbak a különbségek – közölte a GfK Hungária.

hvg.hu hvg.hu

GfK: egyre kevesebben mennek bankba
 

GfK: egyre kevesebben mennek bankba

A tavalyi év első félévéhez képest egy év alatt jelentősen, 1,8 százalékponttal nőtt a banki szolgáltatásokat interneten igénybe vevők száma a banki ügyfelek körében – állapítja meg a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb, Pénzügypiaci adatszolgáltatás című tanulmánya. Mindez 110 ezer új internetes bankolót jelent. Emellett nagyjából hasonló mértékben csökkent a bankfiókba járók száma.

hvg.hu hvg.hu

GfK: kevesebb fogyasztási cikket vásárolnak a magyarok
 

GfK: kevesebb fogyasztási cikket vásárolnak a magyarok

A magyarok az utóbbi fél évben kevesebbet vásároltak a megszokott napi fogyasztási cikkekből, míg az Egyesült Államokban és Európában a fogyasztók inkább úgy spóroltak, hogy az olcsóbb termékeket keresték - mondta Juhász László, a Boston Consulting Group (BCG) tanácsadó cég ügyvezető igazgatója.

MTI MTI



GfK: a válság miatt egyszerre kevesebbet vásárolunk
 

GfK: a válság miatt egyszerre kevesebbet vásárolunk

Az elmúlt másfél évben a fogyasztói szokások lassú változása figyelhető meg, ami a válság hatására erősödni látszik: a nagy alapterületű, széles választékkal rendelkező hiper- és szupermarketek esetében az élményszerű nagybevásárlások aránya csökken, a helyükbe gyakoribb, de kisebb kosárértékű bevásárlások lépnek - derül ki a GfK Hungária felméréséből.

MTI MTI


Egyre népszerűbbek a magyar áruk
 

Egyre népszerűbbek a magyar áruk

A jó minőség és a megfelelő ár után a hazai eredet lett a harmadik legfontosabb szempont a hazai fogyasztók számára egy termék kiválasztásánál - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet.

MTI MTI


Gfk: a vásárlási hajlandóság esett a leginkább
 

Gfk: a vásárlási hajlandóság esett a leginkább

Az idei év első negyedévében tovább csökkent a GfK Hungária és a Corvinus Egyetem által közösen mért Fogyasztói Bizalom Index (FBI) az előző időszakhoz képest. A magyar háztartások kedvezőtlenebbnek látják jelenlegi pénzügyi-anyagi helyzetüket, és az ország jövőbeli gazdasági helyzetét illetően is borúlátóbbak.

hvg.hu hvg.hu